“Donde quiero estar”, la revolució de la música rap

‘Donde quiero estar’ és un disc creat pel cantant del rap Quevedo. Aquest àlbum és d’estil urbà, i va sortir el passat 20 de gener de 2023. L’àlbum està compost per 16 cançons d’una mitjana durada de 3 minuts cadascuna, amb artistes com Myke Towers, Cruz Cafuné, Omar Montes, JC Reyes, Ovy on the drums i el més important, Quevedo. 

El nou àlbum / disc anomenat ‘Donde quiero estar’ del famós artista Quevedo, ha revolucionat l’estil de la música urbana amb totes les cançons que aquest conté. Opinem que ha tret cançons molt bones i que aquestes han agradat a molta gent de diferents llocs del món. Aquest nou disc ens ha agradat molt, perquè la composició de totes les cançons que conté són molt bones. Aquestes ens han agradat perquè la majoria de cançons tenen un ritme i una lletra molt atractiva per a la societat d’avui en dia, és a dir, per l’adolescència. Creiem que Quevedo ha fet molt bé en fer col·laboració amb tots aquests artistes famosos per fer algunes de les cançons del disc. Això ha fet que a tots ens agradi molt més aquest àlbum, però sobretot, Quevedo amb aquest àlbum ha fet que ens estimem molt més aquest tipus de música, és a dir, la música rap. “Donde quiero estar” ens ha sorprès molt, perquè les cançons d’aquest, des de el nostre punt de vista, són bastant més relaxades que d’altres que ha compost. Les cançons d’aquest disc, encara que siguin bastant més suavitzades / relaxades, tenen una lletra molt atractiva i elaborada.

Ens encantan totes les cançons d’aquest disc, però creiem que Quevedo està traient cançons molt seguit, és a dir que cada mes té com a mínim una cançó nova, i creiem que això farà que perdi visites i que aquest cantant de rap, cada vegada sigui menys reconegut.

El disc està compost de cançons com Dame, Playa del Inglés, Sin Señal, Luces Azules, Wanda, Cuéntale, Donde Quiero Estar, Muñeca, Lisboa, Yankee, Punto G, Ahora Qué, Vista al Mar, Me Falta Algo i per últim intro: speech cruzzi. De totes aquestes cançons, les que més ens han agradat han sigut Dame, que fa col·laboració amb Omar Montes, a continuació la de Punto G i Vista al mar, que encara que les hagi cantat sol, per tots nosaltres són unes de les millors. A més a més, tenim la de Luces Azules, que és una de les que ha fet amb un ritme més relaxat, i per això ens ha agradat. Finalment, una de les cançons que més ens han agradat, ha sigut la de sin señal, que la canten Quevedo i Ovy On The Drums, també ens ha agradat molt la de playa del inglés que l’han cantat Quevedo i Myke Towers.

En conclusió, Quevedo és un dels millors cantants que ha aconseguit que la música urbana del rap hagi revolucionat amb aquest nou disc. Nosaltres pensem que el disc ha sigut un dels millors que hem escoltat i totes les cançons d’aquest són molt atractives per als adolescents d’avui en dia. Això ha fet que totes les cançons siguin tan reconegudes.